Lees voor

Onderhoudsabonnement

Voor sommige reparaties in uw woning bent u als huurder verantwoordelijk. Voor € 5,20 per maand zijn een deel van deze reparaties gedekt.


Wanneer er iets gerepareerd moet worden, geeft u dit aan Woonzorg Nederland door via de Woonzorg Thuis omgeving of Woonzorg Thuis app. Wij zorgen dat een aannemer bij u langskomt om de reparatie uit te voeren. Voorbeelden van deze werkzaamheden zijn: 

  • Vervangen van kapotte schakelaars en stopcontacten 
  • Bijstellen en smeren van hang en sluitwerk 
  • Vervangen of herstellen van handdouche en doucheslang 

Een fluitje van een cent! Een volledig overzicht van reparaties die binnen het onderhoudsabonnement vallen leest u in het Onderhouds ABC. Voor bepaalde klussen bent u altijd zelf verantwoordelijk. Bijvoorbeeld schilderwerk in uw woning of dagelijkse schoonmaakklussen zoals stofzuigen.   

Onderhoudsabonnement afsluiten 

Wilt u het onderhoudsabonnement afsluiten? Dit doet u gemakkelijk in uw Woonzorg Thuis omgeving via de app of onze website. Komt u er niet uit? Vraag het uw bewonersconsulent. 

 

Onderhoudsabonnement opzeggen

Wilt u uw onderhoudsabonnement opzeggen? Dit doet u in uw eigen Woonzorg Thuis omgeving via onze app of website. Komt u er niet uit? Vraag het uw bewonersconsulent.