Zelf wijzigingen aanbrengen aan de ruimtes die u huurt
Wilt u zelf een wijziging aanbrengen aan de ruimtes die u huurt? Een wijziging of aanpassing moet u formeel bij ons aanvragen. Als eerste stap adviseren wij u om het plan te toetsen bij uw met uw accountmanager. Een wijziging kan invloed hebben op de veiligheid en bepaalde risico 's met zich meebrengen. Er kunnen meerdere partijen zijn die mee moeten beslissen over de wijziging (denk bijvoorbeeld aan toestemming van een Vereniging van Eigenaren).
Een aanpassing of wijziging mag enkel uitgevoerd worden als het formele akkoord door Woonzorg is gegeven.
Zo dient u een aanvraag in
Heeft u al overlegd met uw accountmanager en heeft u de plannen concreet en voorbereid? Dan kunt u via onderstaand formulier meteen uw ZAV (zelf aangebrachte voorziening) - aanvraag indienen. In de aanvraag staat beschreven wat er voor Woonzorg nodig is om de formele beoordeling te doen van de aanvraag. Voor de ZAV aanvraag kunt u bij vragen contact opnemen met (link contactgegevens).
In de algemene bepalingen welke bij de huurovereenkomst horen is opgenomen hoe om te gaan met de zelfstandig aangebrachte voorzieningen.